GY.I.K.

Mi a kilépés feltétele? Hogyan léphetek ki?

A flottából való kilépésnek két módja van, melyek ugyanazon feltételekhez vannak kötve: nem lehet tartozása sem a Schönherz Telekom Kft., sem a Vodafone felé. Kérjük, győződjön meg róla, hogy minden Vodafone-os számlája be van fizetve, illetve a Schönherz Telekom Kft. felé fizetendő féléves ügyfélkezelési díjak is rendezve vannak - természetesen ezeknek mi is utánanézünk, és tájékoztatjuk az esetleges elmaradásokról.

A kilépés első módja esetében telefonszámát megtartja, csak kihordozza azt a flottából. Miután megkapta tőlünk a visszaigazoló e-mailt, hogy minden rendben van az előfizetésével (tehát nincs hűsége, tartozása), be kell fáradnia hozzánk ügyfélszolgálati időben a kilépést igazoló dokumentumért. Ezt önnek kell elvinnie a Vodafone-hoz és a továbbiakról intézkedni. Tájékoztatjuk, hogy a telefonszám kihordozása tulajdonjogváltással jár. A tulajdonjogváltáskor a Vodafone felszámol egy 5000 Ft-os költséget, melyet a következő Vodafone-os telefonszámlával kell befizetni. Ha a telefonszámát meg szeretné tartani, és így kívánja elhagyni a flottát, ez a lépés nem kikerülhető, tehát első körben mindenféleképpen a Vodafone-hoz kell kilépni, majd ha esetleg szolgáltatót szeretne váltani (Telekom, Telenor), az egy újabb lépés lesz.

A kilépés második módja az, ha teljesen megszünteti a telefonszámát, mert a későbbiekben nem tart rá igényt. Ekkor szerződést kell bontani a Vodafone-nal, amit a Schönherz Telekom Kft. ügyfélszolgálata intéz. Ha minden rendben van az előfizetésével, tehát nincs tartozása sem a Vodafone, sem a Schönherz Telekom Kft. felé, továbbá előfizetését nem terheli hűség, akkor a visszaigazoló e-mailünk után elküldjük a szerződésbontási kérelmet a Vodafone-nak. A szerződésbontás díjmentes, és a telefonszáma 15 napon belül fog megszűnni. Tájékoztatjuk, ha szerződést bont, minden esetben egyértelmű visszaigazoló e-mailt kap a szerződésbontásról aznap, amikor elküldtük a dokumentumot a Vodafone-nak. Amennyiben ilyen e-mailt nem kapott, a bontást nem indítottuk el. Ez azért fontos, hogy ne legyen félreértés ügyfeleink és a Schönherz Telekom Kft. dolgozói közt és így elkerüljük az üres hónapokban generálódott plusz számlákat.

Tehát kérjük, egyértelműen jelezzék szerződésbontási szándékukat!


Telefont szeretnék rendelni. Hogyan lehetséges?

Telefonkészülék rendelésére elvileg van lehetőség, de mindenkit lebeszélnénk róla, mert mi nem a Vodafone-nal, hanem egy független beszállítóval vagyunk kapcsolatban. Ez sokkal több papírmunkát jelent, tehát sokkal bonyolultabb rajtunk keresztül új készüléket rendelni, mintha az ügyfél saját maga veszi meg például egy internetes webshop-on keresztül. Emellett a készülékek árai sem a legkedvezőbbek.


Előre szeretném elolvasni az ÁSZF-et. Mit tegyek?

Az elfogadási folyamat 3. lépésében lehetőség van letölteni és elolvasni az ÁSZF-et.

A szerződés újrakötése (ÁSZF) a hűségidőt befolyásolja?

Az ÁSZF nem befolyásolja az adott előfizető hűségidejét.

Milyen plusz díjakat kell fizetnem az ügyfélbiztonsági kódom,ill. más egyéb adataim módosításáért?

Ügyfélbiztonsági kód módosítása: Előfizető kérésére esetenként bruttó 250 Ft díj ellenében történik meg.

Számlázási cím módosítási díj: Ingyenes. Az ügyfélszolgálatnak kell jelezni a megváltozott levelezési (számlázási) címet.

SIM-kártya cseréje : A SIM-kártya cseréjéért bruttó 7000 Ft számít fel a Vodafone, ha a kártya elveszett, ellopták, megrongálódott vagy másikat kér (ha az eredeti még működik). Ezt ügyfeleinknek személyesen kell elintézniük egy Vodafone márkaképviseletben.

Amennyiben mikro vagy nano SIM-re van szükségük, mert például új telefont vásároltak, abban az esetben ez a csere ingyenes. Ezt is személyesen a Vodafone márkaképviseletében lehet elintézni. Ilyenkor a régi SIM-et visszaveszik.

PIN/PUK kód kiadása : SIM kártyához tartozó PIN vagy PUK kódok kiadása Előfizető kérésére esetenként bruttó 250 Ft díj ellenében. Lekérheti díjmentesen is a 1270-es automatából. Szükség van a telefonszámára illetve az egyedi ügyfélbiztonsági kódjára.

Adatváltozás miatti új számla kiállítás :Amennyiben az Előfizető adatai megváltoztak, kérheti az adatváltozás utáni időszakban részére kiállított számlák újbóli kiállítását a megváltozott új adatokkal. A szolgáltatás díja bruttó 1.500 Ft számlánként, a szolgáltatás az ÁFA mentes szolgáltatások körébe tartozik.



Hogyan tudom megnézni hogy az adott hónapban addig mennyit beszéltem le a keretből?

1751-re küldeni kell egy sms-t (ami akár üres sms is lehet) és visszaküldik a szükséges információt. Ez a szolgáltatás díjköteles: 43 Ft.


Mindegyik szolgáltató számát lehet hordozni?

Igen, mindegyik szolgáltató számát be lehet hordozni a flottába, de egyéb szolgáltatótól való behordozás esetén először mindenképp át kell hozni a már meglévő hívószámot a Vodafone-hoz egy feltöltőkártyás, vagy egy előfizetéses konstrukcióba, majd később azt tudjuk behozni a flottába. Ilyenkor egy egyszerű, hűségidő nélküli, alacsony kondíciókkal rendelkező csomagot válasszanak. Érdemes jelezni az előfizetés megkötésekor, hogy a hívószám továbbhordozásra kerül.


Több számot is regisztrálhatok?

Igen, amennyiben mindegyik számnak ugyanaz lesz a számlafizetője.


Mi a belépés feltétele? Hogyan léphetek be?

A belépés feltétele az aktív BME VIK-es hallgatói jogviszony. Ha nem BME VIK-es személy szeretne csatlakozni a flottához, keresnie kell egy kezest, aki aktív VIK-es hallgató illetve Schönherz Telekom flottás, és hajlandó kezességet vállalni érte. Az aktív hallgatói jogviszonyt mindkét esetben igazolni kell.

Ha ezzel minden rendben, akkor e-mailben küldje el nekünk az info@schtelekom.hu címre a diákigazolvány mindkét oldalának másolatát és a választott Tarifa csomagot és Internet opciót. Továbbá, hogy új számot igényel vagy meglévőt hordozna. Az utóbbi esetben még szükséges információ, hogy feltöltőkártyás vagy előfizetéses-e és hogy az adatai szerepelnek-e a Vodafone rendszerében.

Feltétel még, hogy csak Vodafone-os vagy a Vodafone-hoz áthordozott számokat lehet behozni a flottába. Ha más szolgáltatónál van a telefonszám, akkor a Vodafone-hoz egy feltöltő kártyás vagy egy alap (hűség nélküli) előfizetéses opcióba kell áthozni a kérdéses telefonszámot, s utána lehet csatlakozni a flottához.


Mi a teendő, ha ellopták vagy elvesztettem a telefonom?

Először is minél előbb tiltasd le a számodat. Ezt megteheted az ügyfélszolgálaton, illetve bármelyik Vodafone márkaképviseletben, vagy viszonteladónál.
A SIM kártyád pótlására a lemondástól számítva 2 heted van, utána szerződés bontási díjat (200.000Ft) számláznak ki. A pótlást a személyigazolványod ellenében a Vodafone márkaképviseletekben teheted meg. Ilyet találsz például a West-End-ben, Allee-ban.


Hogy hívhatok ingyen másokat?

A flottán belüli hívások ingyenesek, ha a megfelelő formátumban írja be a telefonszámokat: 4 jegyű rövid hívószám (1270) vagy teljes hívószám (06702345543, +36702345543). Kérjük, a 7 jegyű számok használatát így kerülje (pl: 2345543)!

A flottán belüli hívások mellett a tarifában megjelölt 250 perc (Tarifa 1-ben) vagy 400 perc (Tarifa 2-ben) felhasználható bármilyen szolgáltató irányába, illetve az ügyfélszolgálat hívása Vodafone előfizetőknek szintén ingyenes.


Hogyan fizethetem a Vodafone-os számláimat csoportos beszedési megbízással?

A számlavezető bankodtól kell kérned ezt a lehetőséget, a banknak adandó meghatalmazáson a számlafizető azonosítódat kell feltüntetned, ez alapján fogják tudni levonni havonta az összeget. A meghatalmazás kitöltésétől számítva kb. egy hónap az átfutási ideje a procedúrának.


Hogyan fizethetem be a Schönherz Telekomos számláimat?

Az ügyfélkezelési díj befizetését a Schönherz Telekom Kft. felé az alábbi számlaszámra történő utalással teheti meg:
11711041-20785163-00000000 (OTP)

A megjegyzés rovatba kérjük a számla sorszámát feltüntetni.

Példa:
Közlemény: E-ADSZ-2018-1234


Mit tegyek, ha nem kapom meg a Vodafone-os számláim?

Ellenőrizd a postázási adataidat a honlapunkon, ha valami nem jó, itt tudod módosítani. Az állandó lakcímed egy Vodafone márkaképviseletben személyesen az ügyfélbiztonsági kóddal , személy igazolvánnyal tudod megváltoztatni. Ha az adataid megfelelnek  a valóságnak és mégsem kapsz számlát,akkor kérünk, hogy írj egy e-mailt, hogy mi a számlázási címed, hogy ellenőrizhessünk, nem történt-e tévedés annak rögzítésekor. Amíg a változtatás megtörténik, addig is elérhetitek az összes számlátokat a https://ugyfelszolgalat.vodafone.hu/ címen. Teljesen részletes adatbázis van, itt minden egyes hívást visszamenően is tudtok ellenőrizni. Első belépésre kattintva, majd az Egyéni ügyfél pont alatt a telefonszámotokat megadva sms-ben elküldik a jelszót, ahogy azt olvashatjátok is az oldalon. Ezzel a jelszóval tudtok belépni utána a felületre. Elfelejtett jelszavakat nálunk tudtok pótoltatni. Ha az oldal nem működne, akkor van egy másik lehetőség a számlák nyomon követésére a https://vallalatieszamla.vodafone.hu/ címen. A belépési adatokat az oldalhoz e-mailben tudjátok elkérni tőlünk.


Mi az ügyfélbiztonsági kódom? Mit tegyek, ha nem működik?

Az ügyfélbiztonsági kód minden ügyfelünknek alapvetően 1234. Ha nem változtatták meg, de az 1234-et nem fogadja el a Vodafone rendszere, próbálják meg a 0000-ás kódot.

Ha ezt a múltban egyénileg megváltoztatták, akkor az új kódot mi megmondani nem tudjuk. Lehetséges viszont új kód igénylése rajtunk keresztül, ennek díja bruttó 250 Ft, melyet a Vodafone a változtatást követő számlában fog kiszámlázni.

Ha nem változtatták meg, de mégsem sikerült Önt beazonosítania a Vodafone-nak, akkor az lehet a probléma, hogy nem egyéni-, hanem csoport szinten próbálták meg beazonosítani. A csoport szintű kód az egész flottára vonatkozik, amit természetesen nem adhatunk ki. Ilyen esetben szólni kell a Vodafone-os ügyintézőnek, hogy ne csoport-, hanem egyéni szinten azonosítsák be Önt.
Ha meg szeretné változtatni, email-ben, vagy az www.schtelekom.hu oldalon üzenet formájában teheti meg.


Hogyan tudom bekapcsolni a roaming szolgáltatást?

A roaming szolgáltatást mi is be tudjuk neked aktiválni, ha jelzed ezt felénk egy e-mailben, a honlapon keresztül leadott igénylést formájában, vagy telefonon. Azonban Te is be tudod aktiválni: a megrendeléshez küldd a ROA kódot SMS-ben a 1270-re, vagy hívd belföldről díjmentesen a Vodafone ügyfélszolgálatát ugyanezen a számon! A Roaming szolgáltatásról itt tudsz tájékozódni: http://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/kulfoldon-roaming/vodafone-roaming


Hogyan tudom lemondani a hangpostámat?

Ezek a szolgáltatások a többi szolgáltatással egyetemben a 1788 -as kiemelt ügyfélszolgálaton aktiválhatók. Ide mindenkinek saját ügyfélbiztonsági kódja van. Ez alapból 1234, amit bármikor meg lehet változtatni. A 1788-as számon egyéb ügyintézési kérdéseket is fel lehet tenni munkanapokon 8-20 óráig. Máskor a 1270-es lakossági ügyfélszolgálat működik. Ügyfélszolgálatunkon keresztül is le tudják mondani a hangposta szolgáltatást.


Internetet szeretnék a telefonom, laptopom vagy tabletem mellé. Hogyan és mennyiért lehet?

2017.05.26. óta egyetlen tarifacsomag sem tartalmaz kötelezően beépített internet opciót, viszont bármely tarifa szabadon kombinálható bármely internet opcióval.

Internet opció váltás havonta egyszer lehetséges. A hivatalos átfutási idő 48 óra, de a gyakorlatban egy 15-20 perc és a telefon ki- majd bekapcsolása elegendő szokott lenni. A következő hónapban törtarányos számla keletkezik.

Ha csak egy adott időszakban lenne szüksége nagyobb internetre, akkor lehetőség van kiegészítő internet csomag igénylésére a jelenlegi internet kerete mellett. A kiegészítő internet a számlazárással (minden hónap 25.-e 23:59) nem törlődik, hanem a következő számlázási időszakban ugyanúgy hozzá van rendelve az adott telefonszámhoz. Tehát ha a következő hónapban már nem szeretné ezt a szolgáltatást igénybe venni, akkor az adott hónap 25.-e 23:59 előtt le kell mondania. Azt tanácsoljuk, hogy a lejárat előtt legalább 2-3 nappal írjon nekünk, ha rajtunk keresztül szeretné a kiegészítő internetet lemondani. Kiegészítő internet esetén nincs lehetőség időarányos fizetésre, tehát ha éppen egy számlázási időszak kellős közepén vagyunk, a Vodafone a teljes díjat kiszámlázza, hiába csak 2-3 napig használta ezt a szolgáltatást.

A laptopján, tabletjén való internetezéshez egy USB-s modem megrendelésére van szükség. Erre az eszközre vállalni kell a 2 éves hűségidőt.

Az árak és további részletek az alábbi http://www.schtelekom.hu/mobilinternet.pdf -ben!


Mennyi időre köt le a flotta?

A flottában hangalapú kártya esetén a tarifákra és az internet opciókra sem kell hűséget vállalni. Az adatkártyákra 2 év hűség vonatkozik.


Miért van a számlámon 20 Ft-os nettó percdíj, mikor 11 Ft-ot (13,75 Ft bruttó) hirdettek?

A 20 Ft a nettó alapdíj, erre kap mindenki 45% kedvezményt. Ha kiszámolod (összeszorzod, hogy hány percet beszéltél belföldön a 11 Ft-al), látni fogod, hogy valóban a kedvezményes percdíj lett kiszámlázva a tételeknél. (A szorzás után kijött öszegből még le kell vonni a lebeszélt havidíjat, így megkapod a hívásdíjak rész belföldi hívásdíjainak összegét.)






Adatvédelem | GYIK | Kapcsolat |



© 1997-2017 Schönherz Telekom Kft.