Számlafizető létrehozása

Nulláadik lépésként minden esetben szükséges, hogy elvégezze a regisztrációt. Amennyiben Ön aktív VIK-es hallgató, úgy nincs szüksége kezesre, de szükségünk lesz az érvényes diákigazolványának/érvényes hallgatói jogviszony igazolásának jól látható, szkennelt példányára, amit nem őrzünk meg, valamint arra, hogy elfogadja az Általános Szerződési Feltételeinket.

Kezes esetén a kezes érvényes diákigazolványának/érvényes hallgatói jogviszony igazolásának jól látható, szkennelt példányára van szükség (amit nem őrzünk meg), az Általános Szerződési Feltételek elfogadására, valamint arra, hogy a választott kezes elfogadja Önt a rendszerben, mint flottatagot, akiért kezességet vállal. Ha a regisztráció első lépésben nem volt sikeres, kérjük, ne regisztráljon újra, hanem jelezze a problémát pontos meghatározással az info@schtelekom.hu-n! Honlapunkon megtalálhatóak Gyakran Ismételt Kérdéseink, érdemes először ezeket átolvasni. Ha továbbra sem talál választ, ügyfélszolgálatunk szívesen segít!

Amennyiben Ön teljesen új SIM kártyát szeretne igényelni, abban az esetben mindössze annyi a teendője, hogy leadja igénylését a honlapon a regisztrációt követően, majd a szükséges dokumentumot kitöltve, átnézve (esetleg javítva), aláírva, majd megfelelő minőségben visszaszkennelve eljuttatja részünkre - amennyiben a honlapra nem sikerül a feltöltés, az info@schtelekom.hu-n is fogadjuk a dokumentumokat pontos megjelöléssel -, a kezességgel való belépés esetén a kezes érvényes diákigazolványának mindkét oldalának szkennelt verziójával együtt.

Az ügyintézés gördülékenységét segítve kérjük, mindenképp jelezze, hogy melyik tarifacsomagot kívánja igénybe venni, illetve nyilatkozzon arról írásban (elegendő a válasz e-mailben), hogy szeretné 14 napon belül a szolgáltatás megkezdését. Amint megérkezett hozzánk a dokumentum, és az általunk továbbküldött példányt a Vodafone helyesnek találja, pár napon belül megérkezik hozzánk a SIM kártyája, melyet a honlapon látható ügyfélszolgálati időben ügyfélszolgálatunkon vehet át (1117 Budapest, Irinyi József utca 42).

Figyelem: sajnos a kollégium területére nem tudjuk biztosítani a bejárást, ezért kérjük, jelezzék érkezésüket a +36703316640-es hívószámon vagy a portán található kaputelefonon.

Amennyiben Ön számhordozni szeretne flottánkba, és hívószáma jelenleg nem Vodafone-os, még a regisztráció előtt Önnek kell intézkednie: a jelenlegi szolgáltatójától a Vodafone-hoz kell áthordoznia a hívószámát. Mi csak akkor tudjuk folytatni az ügyintézést, ha a hívószám jelenleg is a Vodafone hálózatában üzemel! Választhat akár feltöltőkártyás kondíciót, akár lakossági előfizetést erre a rövid időtartamra, de semmiképp sem ajánlatos olyan előfizetést választani, melynél komoly hűségidős követelmények szerepelnek (pl. RED kondíciók, hűségidős, nagy adatmennyiséget magában foglaló internetopciós kondíciók), mert ez akadályozhatja a flottába való belépést. Érdemes ilyenkor jelezni az üzletben, hogy tovább szeretné hordozni majd a hívószámot a szolgáltatón belül.

Ha az Ön hívószámának Vodafone-hoz való hordozása sikeresen megtörtént, akkor a teendői hasonlóak a teljesen új előfizetés lépéseihez: amennyiben nem aktív VIK-es hallgató, a kezes diákigazolványa mindkét oldalának szkennelt verziójára is szükségünk lesz, amit a honlapról letölthető, kitöltött dokumentumokkal együtt szükséges a honlapra feltöltenie, vagy az info@schtelekom.hu-ra megküldenie (az ügyintézés gördülékenysége érdekében nyilatkoznia kell arról, hogy kéri 14 napon belül a szolgáltatás megkezdését). Ha az összes dokumentum rendben van, hamarosan megtörténik a hívószám behordozása.

Amennyiben Ön egy már előfizetéses Vodafone-os hívószámot kíván hordozni, abban az esetben mindössze annyi a teendője, hogy megvárja az aktiválásról szóló visszajelzést a Vodafone-tól, és már használhatja is a hívószámot.

Ha Ön feltöltőkártyás kondíciót hordozott be hozzánk, szintén be kell fáradnia ügyfélszolgálatunkra nyitvatartási időben, ugyanis a feltöltőkártyás számhordozás esetén ismét új SIM kártyát kapnak ügyfeleink.

Kérés, kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal! Minden új előfizetésnél ismét tájékoztatjuk Önt a belépés menetével kapcsolatban (amennyiben igényli).



Az új előfizető:






Adatvédelem | GYIK | Kapcsolat |



© 1997-2017 Schönherz Telekom Kft.